Markedskontakt

Vi har indsigten, netværket og teknisk forståelse
background

Vi finder i fællesskab den bedste måde at kontakte markedet på

Hvad opnår du?

  • Viden om markedets udvikling og aktører.
  • Viden om potentielle kunder i dit marked
  • Viden om kundernes krav til dig som leverandør.
  • Kontakt til rette beslutningstagere.

Hvilke fordele er der?

  • Du får adgang til en fleksibel ressource, der kan tilpasses dit aktuelle behov.
  • Du bliver repræsenteret i eget navn af en salgskompetence med stor salgserfaring.
  • Professionel dialog og dokumentation af vores arbejde, så al viden kommer dig til gode.

Projektopstart – Godt begyndt er halv fuldendt

Vi forbereder os grundigt. Du fortæller os om din virksomhed, dine produkter samt dine mål for vores samarbejde.

Vi stiller både de dumme og udfordrende spørgsmål, sammen kommer vi hele vejen rundt om dit projekt, måske også med nogle nye vinkler på din salgsudvikling. Vi afklarer blandt andet:

  • Hvad er målet med opgaven - Hvad ønsker du dig og hvornår er du tilfreds?
  • Hvilken værdi skaber dit produkt eller ydelse hos dine kunder?
  • Hvordan differentierer du dig i markedet?
  • Hvilke behov indfrier du hos dine kunder?
  • Hvem er din målgruppe og hvorfor?
  • Hvilken viden om marked og kunderne skal vi indsamle?
  • Hvornår og hvordan ønsker du at overtage kontakten med kunden?

På mødet får vi også fastlagt en række praktiske forhold omkring opsætning af IT, e-mail, kommunikation, dokumentation, rapportering osv.

Herefter udarbejder vi en projektbeskrivelse, og når den er godkendt, og de praktiske forberedelser er på plads, sætter vi arbejdet i gang.

Kontakt til beslutningstagere

Når vi har indsamlet den nødvendige viden om markedet og dine potentielle kunders krav til dig som leverandør, begynder kontakten til de udvalgte beslutningstagere.

Efter et på forhånd aftalt antal timer får du en tilbagemelding på den respons vi har oplevet. Der vil ofte være behov for justeringer i forhold til arbejdsrammer, kommunikation eller målgruppe, men alle justeringer vil blive foretaget i samarbejde med dig.

Vi finder i fællesskab den bedste måde at kontakte markedet på. Ønsker du at få kunderne på besøg? Vil du besøge dem? Skal I starte med et online møde? Noget helt fjerde? Det vigtige i vores ydelse er, at du forud for hver aftale altid modtager opdateret baggrundsinformation så du er velforberedt og har de bedste forudsætninger for succes.

Fortrolighed

Når du samarbejder med Sentus, ansætter du en salgskompetence. Mens vi arbejder på din opgave, gør vi det altid i dit navn. Alt hvad vi laver sammen, sker i fortrolighed – Derfor samarbejder vi aldrig med konkurrerende virksomheder på samme tid.

Når vi har løst din opgave, får du vores rapporter og databaseudtræk – samtidig sletter vi filer og backup her hos os – Vi sælger kun ting én gang.

Kontakt

Ønsker du at vide mere om vores ydelser, kan vi starte med en kort, uforpligtende online præsentation (ca. 30 minutter).

Priser

Vi finder dine potentielle kunder – Vi afdækker deres krav til dig som leverandør – Vi formidler kontakt til beslutningstagere.

Back to top of page